Estou bloqueado porque o processo de login solicita um código de autenticação de dois fatores (2FA) do aplicativo autenticador, que não consigo fornecer. Não me lembro de ter configurado esse método de 2FA e não tenho os códigos de recuperação, portanto, não consigo passar da tela de verificação para acessar meu painel.
Criei e acesso esta conta via GitHub OAuth (nome de usuário do GitHub: Roberto123-dev). Os projetos na conta incluem loterias-frontend.vercel.app e favo-cafe-rose.vercel.app.
Como não me lembro de ter ativado a autenticação de dois fatores, confirme também quando e onde ela foi ativada, para que possamos descartar acessos não autorizados à conta.
Posso fornecer qualquer comprovação adicional de propriedade que você precisar.
If you need help regaining access to your account, please use the account recovery form at vercel.com/accountrecovery. That will open a ticket with the team with specialized tools to help with account verification and recovery.
Hello Amy, can you please look into my case? Im paying other operational costs while i cant login to my account which had the deployed vercel project. Issue is i am not receiving login code.
I can prove everything if proof is needed that im the owner.
I’m so sorry this isn’t something I can help with. You need to get in touch with the account security team. They’ve got access to the systems and tools to verify and recover your account access.
Thanks for the fast reply. How do i contact the account security team outside the form. Since that way has zero response.?
Ive already opened many forms and im trying to login everyday in the hope that ill receive OTP code to login. But after to many attempts it puts a timer.