Vercel projects inaccessible and offline

Problem

I have some projects that I can’t access. It’s completely stopped working.

Question

Does anyone know anything about this?

im having this issue, i was able to load one of my projects using vpn to somewhere in america, im from brazil btw. it was working normal minutes ago.

Same problem here..

Same issue here. Using a VPN works as a workaround for now.

Not loading for me either! I’m from Brazil! It was working like, an hour ago

It looks like a problem with Brazil (i`m in Belo horizonte).
I just published my project in Railway until vercel give me a position. But I`m very upset with the support of them (I signed the pro to get support and nothing..)

It does just less than 1 month that I joined Vercel, and this was one of the bad first impressions…

Estou enfrentando a mesma dificuldade!

O deploy do projeto está “Ready” e o build finaliza sem erros, mas o site não abre pelo domínio cadastrado (nem pelos domínios secundários). O navegador fica carregando e retorna ERR_CONNECTION_TIMED_OUT.

O projeto funciona normalmente localmente (npm run dev), mas não acessa pelo domínio do Vercel. Já tentei criar um novo projeto, remover o vercel.json, redeploy, limpar cache e testar em diferentes redes/dispositivos, mas o problema persiste.

As variáveis de ambiente estão configuradas corretamente e o build estático é gerado na pasta dist.

Por favor Vercel, o quanto antes puder resolver!

Same here. A permanent solution I found is to set up your own domain instead of using vercel.app

Example:
new-project.vercel.app → DNS problems
new-project.com.br → Works without any problem

You can set it up here: /settings/domains

É a primeira vez que tenho problemas também, estava até trocando outra hospedagem pela vercel, mas infelizmente dessa forma é complicado.
Subi na outra hospedagem e já está no ar normalmente.

Vamos ver quanto tempo vai demorar pra resolver esse problema.

same. brasil aswell

literally same here, using vpn ftm.

Same problem here, from Brazil.

Wifi works, but lot of users can’t access it. Tried through 5G connection, two differenct carriers, doesn’t work.

It just times out ERR_TIMED_OUT.

I’m using vercel.app domain.

O mesmo aqui, já tem cerca de 2h. Alguém recebeu alguma justificativa ou previsão de retorno?

Galera, tenta subir o site pra um domínio permanente seu (.com.br ao invés de vercel.app) . Isso resolveu o problema por aqui.

Também estava com o mesmo problema!!! Só voltou a funcionar comprando um domínio!
Antes → path-nine.vercel.app
Agora
perspecpath.com

Foi a única saída!!!

Está funcionando pra mim de novo